oj oj oj

ojojoj vad dåligt det går med bloggandet, är ingen bloggdrottning direkt men så blir det nog när man inte har datorn med på jobbet och när det är fullt upp på dagarna. det är hösttråkigt väder men iallafall någorlunda torrt ute så det är skönt med promenaderna på dagiset fortfarande. värre blir det ju när den riktiga vinterkylan kommer men det är ju bara att bita ihop och inte glömma dom jäkla vantarna som jag har tndens att göra:) imorgon blir det nog att ta enlångpomenad från dagiset hem till mig igen. då är hundarna riktigt trötta efter den promenixen.vi med. hehe!!! tror jag ska köpa med lite extra mjölk till dagiset imorgo så jag kan värma en stor kopp med varm choklad och mysa med hundarna mellan promenaderna. och fira att det är fredag, härligt att få sova ut på lördag och sen åka iväg med hundarna för en långpromenad i någon bra skog, ska även försöka hinna med
att lägga ett spår till bosse, det var ett
tag sedan. nä nu är klockan alldels för mycket, igentligen ska jag gå och lägga mig kl 22 för annars kommer jag inte upp på morgonen kl 05.30 så god natttttt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0