snart är det lul!

Det får gärna komma lite mer snö...som även stannar kvar en stund på marken tack! det bara måste vara iallafall
lite snö på julafton för då får man ändå lite julkänsla.
ska dricka lite glögg ikväll för att få den rätta känslan och tända en massa ljus överallt. Bosse,palle,Acke och wilma sover som stockar efter allt bus denna dag. Bosse snarkar högt och wilma ligger snyggt på rygg med benen i vädret och drömmer nog om pipleksaker och köttbullar. Idag fixade jag en massa julkort på hundarna som jag klippte och klistrade på ett stort grönt fint papper och satte ut det vid ingången så alla kunde se. Jättemysigt för alla hundägarna att se sina vovvar med snygga tomteluvor, haha!

brrrr....jag fryser jättemycket idag så jag hoppas inte att jag håller på att bli sjuk:( ska nog dra över mig en varm filt medans jag dricker glögg.

måste nämna att jag köpte ett jättesnyggt halsband i storlek 80cm till bosse på rusta idag( inte ofta man hittar den storleken) det ser lite ut som ed hardys stil. även ett koppel i samma style. han blev sååå snygg och stolt i sina nya grejer.
ska ta kort på han imorgon!
NU ska jag dricka glögg!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0