ont i ryggen:(

tror jag sträckte mig igår på agilityn, vi hade så jäkla kul och sprang omkring och busade varje gång efter att han sprang en bana men min rygg sa knak vid ett tillfälle och jag trodde det inte var så farligt men jag har haft så ont i heeeela dagen. Därför har jag gått extra mycket idag för då har jag inte lika ont. måste visa ett kort på en nalle jag köpte till palle.

jag var inne i en hälsokost butik och där fanns det meganallar som man fick om man köpte 3 burkar med vitaminer, för barn! det var gumminallar som godis i burkarna fast tillsatta med vitaminer. jag ville ju bara ha nallen så jag köpte burkarna och käkar upp dom själv, det kan ju inte skada haha!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0