godmorning!!

Starten på denna dag blev en lång dusch för då blir jag så mycket piggare, brukar ta ut hundarna det första jag gör varje morgon men bosse rörde inte en fena när jag gick upp så han fick fortsätta att snarka lite. Brukar alltid åka förbi macken för att köpa en latte men min kära sambo fabian fixade gott te att ta med i bilen till jobbet, han är bäst!! han fixar frukost till mig nästan varje morgon, gröt, ägg, macka och te, riktigt stora frukostar:) det har faktiskt blivit en sådan vana att han gör det så när jag ska göra egen frukost så känner jag mig helt lost i köket och det smakar aldrig lika gott som när han gör det...så jag njuter så länge han fixar det, bästa killen, älskar honom otroligt mycket:) nu är jag på dagiset och vovvarna droppar in en efter en, milou, fransk bulldog, ligger och snarkar så gott och vårt nya tillskott elton, 5månader cavalier king charles, ligger jämte honom och sussar även han så gott. kasper, berner sennen, äter frukost för han åt inte upp allt hemma, medans cino,lagotto ligger i soffan bredvid och pillar sig i naveln. han är så söt! han viftar som en tok med sin svans varje gång jag tittar in i hans rum:) fram till halv tio kommer det att komma hundar och det är några kvar. kl 10 går vi på en långpromenad och det är skönt att det inte regnar...än:) här kommer ett morgon kort på cino när han ligger i soffan och "pillar sig i naveln":)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0