myskväll!

nu är vi äntligen hemma,efter dagiset åkte jag till Arken zoobutik och gjorde ett ärende och sen vidare för att hämta Acke för att han ska vara hos mig över natten, elisabeth, Ackes matte, berättade att han stoppat huvudet i ett getingbo tidigare idag och fick lite bulor här och där efter det busdådet. Han älskar att jaga getingar, han vill äta upp dom men inte så bra om munnen svullnar upp efter stick. tur hade han som inte fick något stick i munnen utan istället på andra ställen. försökte precis ta ett kort på bosse när han ligger och har en nalle i munnen, han brukar sova så, funkar som en snuttefilt haha! men kameran på mobilen vill inte funka just nu:( kanske beror på att jag var så dum som la mobilen i hans klövjeväska när vi var ute och gick i helgen och när han såg ett dike så skulle han hoppa i och plaska och därmed dränkte ner väskan med mobilen i. Så korkat eftersom jag vet att han ÄLSKAR att bada!! nu ska jag äta middag med min kärlek fabian så han får berätta hur det går med byggnaden av vår kommande hundgård bakom huset:) bosse och palle kommer bli så glada när den är färdig...nöjdast blir dom nog om dom får en pool i oxå eftersom de båda är tokiga i att bada:) men då får dom fjäska för "pappa" fabbe!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0