saknar palle!

oj oj vilken tönt jag är som saknar palle så jag snart spricker, han ska bara vara borta 1 natt och jag har redan ringt 2 gånger och frågat hur det går och det går toppen. skönt!! förstår inte hur alla som lämnar sina vovvar hos mig på inackordering kan vara ifrån sina vovvar så länge men dom är duktiga som fixar det och jag hoppas det beror på att dom känner sig trygga med att lämna dom hos mig. Tack alla  som vill lämna era hundar hos mig för jag tycker så mycket om varenda en:) när jag kom hem idag begav jag och bosse oss till närmsta busshållplats för att ta bussen  till  min bror bor och hälsa på lite, tog bussen för att bosse aldrig åkt buss förut och ville bara testa hur han skulle reagera och det gick jättebra, vi fick tom åka med gratis:) tror det var för att busschuffören blev så förtjust i bosse och sträckte ut sin hand hela tiden för att kela m honom. Bosse var jätteduktig så jag tyckte inte vi behövde ta bussen tillbaks när vi skulle hem utan då var det bara att gå och stå ut i det blöta vädret hela vägen hem:(  nu är jag så proppmätt för min älskade fabian serverade en jättelyxig middag, det blev potatisgratäng med rotfrukter och hjortkött till det, mmmm och ett glas rött så är man redo för djupdyk i sängen...zzzzzzgonatt! här kommer ett kort på min gosklimp på 80kg kärlek:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0