goodmorgon???

Oj va det har mullrat och blixtrat på himlen hela natten....har inte sovit mycket...igårkväll när vi var ute med hundarna blixtrade det rejält och inga av hundarna reagerade, så skönt med hundar som inte blir rädda! själv kan jag inte låta bli att hoppa till varje gång himlen sprakar loss med blixtrar, men samtidigt är det så vackert och häftigt. det blir även så coola färger på himlen och det är en sådan skön dramatiskt känsla över det hela.
men ändå var det svårt att sova och nu på morgonen bara öser regnet ner.
bosses mage kurrar som ett åskmoln oxå så han fick först komma ut och då ville han bara äta gräs men han fick mat när han kom in och det ville han gääärna ha;)
Palle stack iväg på ett äventyr, han kan göra det ibland på mornarna och sen står han som ett fån utanför dörren och vill att jag ska släppa in honom haha! bianca är lite fin i kanten när hon ser att det regnar och stod bara i dörren och kisade ut lite och sen sprang hon tillbaka till sängen och bäddade ner sig igen.
Acke rörde inte ens ögonbrynet när jag ropade på honom att nu är det morgon....upp och hoppa...glöm det sa han och väck mig kl 12 istället;)

här kommer lite mysiga sommarbilder på vår sista dag på dagiset innan semestern.....

 bianca vill inte komma upp ur vattnet:)

 sååå härligt!!!!

ebbas fot börjar halka iväg...???

elton simmar

Jag och Mozart kramas




moz simmar....så duktig

 moz räcker ut tungan och meddelar att nu har jag simmat färdigt haha;)

 love simmar för fullt

ok....alla hundarna rastade...de som ville gå ut i det härliga vädret idag(regnar för fullt) och alla har fått frukost och nu ligger dom och sover igen, då passar jag oxå på att sova lite till och laddar inför nästa runda med doggsen, undrar vad vi ska hitta på.....beror på vädret...hoppas det slutar regna...:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0