lugn dag...skönt

såg filmen farsan häromdagen med min lillebror och hans girl maria, filmen var superolig men sen var vi trötta och så här trötta var dom...

hahaha...


idag har jag slappat en del och städat lite, och planerat vad jag ska laga för god mat til min älskling när han kommer hem från jobbet, var och fikade med lillebror på 421 så då handlade jag kyckling som jag grillade, potatis med mycket grönsaker i ugnen och sen till det hade jag naturell youghurt och krossat myntablad...mmmmums blev det;) lillebror köpte fina kläder som överraskning till sin maria...så gulligt....och vad glad hon kommer bli!!(jag köpte oxå lite kläder, kan inte gå in i en affär utan att handla NÅGOT;)

som lyxig topping på vår kväll korkade vi upp lite bubbel och korken höll på att fastna i taket.... så mycket fart var det i den;) sen fick min älskling massage.....mysigt....men bara för att nästa gång är det hans tur..hehe!!!

vackra bianca solar..

Jag solar nästan aldrig,,,men en liten stund är skönt!!

 

 sudden svalkar sig i en liten minipool vi fixat till hundarna, så skönt för honom, stackars alla hundar med svart päls:( efter detta doppet blev han jättepigg och skuttade omkring och skulle torka sig...gärna på mig oxå haha!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0