snart midsommar...härligt!!!

idag har vi gjort jättefina kransar på dagiset. Jag, Ebba och heidi hade det jättemysigt på trappan utanför och kämpade med kransarna.
Har aldrig gjort en sådan förr men någon gång måste man ju testa:) vi fick låna ståltråd av våra kära grannar, familjebostäder, deras underbara hjälpsamma fastighetsskötare, för att få kransarna mer hållbara, och det blev jättebra....eller  bedöm själva.....;)

 söta snap poserar...

den något trötta,slitna dagisfröken med underbara söta palle

 figaro hann fastna på bild...så söt han är....han sträcker sig efter gooodis...

min LILLA bebis bosse

vår bästa pensionär Mozart 12år, han njuter i solen

Sockersöta Ebba med kransen på sne,för många snaps???? hehe

 Heidi kämpar med en liten krans till hundarna, denna tjej är underbar med hundarna, är så tacksam att du hjälper mig, tack!!!!!

 Fridas vovve Texas hade svårt att sitta still, öronen låååångt bak men ändååååå såååå sööööt!!!!!

palle i chocktillstånd....vad har jag på huvudet, kan jag röra på mig haha, han ser ut som en liten flicka;)

 bianca, vår söta ängel!!!

söta hunden frida som är vår granne var nyfiken på vad som hände så vi lurade henne i farten med en krans;)

 vår lilla kaxiga mexicanaremix tyson visad "bröderna" love och elton var måttligt roade men gick med på att ta ett kort om dom fick en godisbit för det;) sååååå söta dom är ju!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0