myslördag

så sent ligger jag efter så jag ska berätta om i lördas....men så blir det när det mestadels är full fart;)
i lördas kom karro, sebbe,heidi,frida,elisabet och robban förbi för att äta good mat.
Det var jag som stod och slavade i köket och hundarna tittade på och städade gladeligen allt jag tappade på golvet i farten;)
Jag älskar att gå in på arla.se och laga mat därifrån som jag aldrig gjort förut och det blir alltid lika spännande och gott!!
till förätt gjorde jag sparris med parmaskinka som vi doppade i cremefraiche och citronskal, förätt blev biff med currysås och färsk pasta, till dessert stekte jag banan i kardemumma och kanel och så var det vaniljglass och en yoghurt med aprikos och vit choklad i till det. det blev supergott och alla var sååå nöjda.
under kvällen pratade och skrattade vi mycket, speciellt frida skrattade en del för hon hade nog fått lite fnatt av att hon var övertrött och jag är ju sådan att jag kan skratta bara för att någon annan skrattar så till slut fick man ju ont i magen och tårarna bara rinner hahahaha.  Alla hundarna fick plågas med att få på sig tomteluva och bli fotade och det är inte så lätt att få dom att sitta still då:)
det sötaste kortet blev på söta jackson, en pensionatvovve som var hos mig över helgen.


View IMG_3974....jpeg in slide show jackson


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0