hej och hååå

helgen gick alldeles för fort förbi men mycket trevlig ändå, igår träffade jag karro som följde med mig till hundgården i mölndal där vi släppte ut hundarna så dom fick springa av sig innan jag skulle på kalas hos fabans bror jocke som fyllt år:)  dom ville att jag skulle ta med mig en vovve och då fick det solklart bli tingeling, hon älskar ju alla och alla älskar henne haha...tänkte även ta med palle men han är fortfarande inte helt ok i ryggen än så han måste fortfarande hållas ganska mycket i stillhet. vet inte nu om det kommer bli op för han har blivit så
bra på kort tid, vi får se vad ct röntgen visar den 4 nov först.
det blev supergod skaldjursoppa hos jocke och gott bröd att doppa med i och jag älskar ju sådant så jag tror nog jag hade ätit en hel limpa när jag hade doppat färdigt i soppan hahaha!!!
även mycket gott att dricka var det och sen glass med massa chokladsås och maränger...mums... bra att sitta vid barnens bord då jag kunde ta extra maränger från deras bord;)
Glöm inte att dra tillbaka klockan en timme idag, söndag, nu ska jag hoppa tillbaka till soffan och kramas med min faban!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0