löööörda

Åh så glad jag är att det är lördag och att det är så fint väder:)
ringde karro och frågade om hon ville följa med ut till billdal och gå i skogen lite med lasse,palle,Arwen och Aragorn. Vi tog en liten runda på 20 min med mina och sen en lite längre med arwen och Aragorn då lasse och palle är sjuklingar båda 2:( lasses ena bogled har inte läkt som den ska och palle har ont i sin rygg( antagligen måste han opereras). detta är så tråkigt för palle är så glad på livet när han får springa lös och härja i skogen. Men tror att det kommer bli jättebra efter operationen så vi får hålla ut lite och hålla honom i koppel så länge.
Min underbara älskade sambo fabian har idag fixat 4 ramper  till palle så han inte
ska behöva hoppa upp i soffan,sängen och även sofforna på dagiset. Han är det bästa som finns!!!!

Ha en mysig lööörda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0