en skön dag

Idag när jag vaknade kände jag att mitt huvud var väldigt tungt och att min hals gjorde väldigt ont, jag hoppade in i en lååång dusch och efter det kändes det lite bättre men åh så seg start när man mår lite halvdåligt ju..
väl på dagiset så fixade jag ordning en ordentlig frukost och sen en stor kaffe..sen kom solens strålar och gav mig mer energi för att gå dagens första promenad med vovvarna:) Janus kom som vanligt och hjälpte till. tack för att ni finns!!! vi tog en låång prom i det härliga vädret så den andra prom idag blev inte alls lång, stackars nova kunde inte gå med på långprom idag för hon hade skadat trampdynan igår.
Igår såg jag blodfläckar överallt men kunde inte förstå vem det kom ifrån så gick igenom 5 hundar innan jag kom till nova som det var en trasig trampdyna på, hon haltade inte ens och sa inget, snacka om hög smärttröskel!
resten av min dag har varit jättelugn och skön! Kim kom förbi och tog en fika ( oh hjälpte mig att montera ihop en grind;) hahah!
Han är så snäll!!! Nu tittar jag på mästerkocken...massa god mat och duktiga kockar!
Ha en mysig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0