MY DOG

var även på my dog i lördas med heidi, vi tog med oss palle och lasse eftersom man i år får ta med sig egen hund som inte ska ställas ut:) vi åkte ganska tidigt, ca 09.00 för att få hyfsad parkeringsplats och för att lasse o palle bara skulle få gå med en stund innan det blev för mycket folk runt 11-tiden!

vi hälsade på Karro som var där med sin skola på real gymnasiet och visade lite roliga saker med de hundar som de hade tränat med. Karro hade tränat med Nova, vår dagishund, en schäfertik, och hennes jättegoa matte Anneli var där och tittade på:) Nova och carro var jätteduktiga och verkade ha väldigt kul tillsammans. Nova skulle hoppa över några hinder för att ta en boll på slutet och sen hoppa över hindren tillbaka och lämna bollen till Karro igen.

Jag såg Fredrik steen några gånger och tänkte gå fram till honom och säga att jag tycker han är väldigt duktig och att jag älskar hans böcker, speciellt hans budskap om att vi måste leka mer med våra hundar och att vi måste ställa oss frågan, är min hund imponerad av mig? men han såg ut att ha fullt upp med det folk som var runt honom så det får bli nästa gång jag ser honom:)

köpte lite mer hundgodis,mest grisöron för det älskar vovvarna! och sen åkte jag hem men heidi stannade kvar och väntade på karro eftersom hon skulle gå runt efter att hon blev färdig med sin uppvisning.

Hade tänkt åka till gunilla efter igen men det var ju så trååkigt väder och att när man har varit på mässan och gått runt så mycket så blir man väldigt trött så det blev en sväng med vovvisarna hemma istället och sen  myste vi till det med god mat och fab hyrde en film, kapten america, som var.....förutsägbar! men ändå lite äventyrlig och det gillar ju jag.
Sen var det natti natti och sov så tungt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0