smutsiga vovvar!!

idag bar det iväg till hundgården i mölndal eftersom jag inte hade så många vovvar idag så alla fick plats i bilen;)
i hundgården var det väldigt lerigt och det tyckte ju hundarna var så kul, hundar är väldigt lika grisar...dom
ska alltid till det mest geggigaste och busa busa busa.
Wilma hade jättekul med lasse som jagade henne överallt haha!!

 en lerfläckig wilma....såååå nöjd:)

idag funderade jag på om jag skulle klippa ner palle för att vi tränar ju vattentrasken 2ggr/ veckan och det tar sådan tid att torka honom efter men vet ju inte när kylan smäller till så vågar inte riktigt om han kanske tycker
det blir alldeles för kallt då? men har ju massa kläder till honom så jag tror nog trimmaskinen kommer fram imorgon?!

Elisabet var förbi och visade sin söta lilla bebbe...hon heter oxå wilma:) hon gav henne till mig hela tiden och jag blev så osäker på om hon inte skulle börja skrika och så, har blivit så ovan med bebisar, jag som var barnflicka i flera år när jag var tonåring och gjorde allt som hörde till ...byta blöjor m.m. men men mysigt var det för när man hade henne i famnen var man ju tvungen att varva ner och slappna av lite och sätta sig i soffan och titta på henne när hon grimaserar;)

 elisabet tog kort på oss:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0