snön ligger kvar!

detta vädret är så mysigt, förutom att det är lite för halt på vissa ställen men då får man plocka fram broddarna:)
hundarna älskar att rulla sig i snön och solen skiner så man får energi.
lasse tycker det är jättekul att glida på isen och han tror att han kan äta upp all snö, palle vill gärna apa efter lasse och det ser för härligt ut!   
lilla lilly vår cockerbasset är på strålande humör nu efter sitt löp, hon är väldigt slö och tråkig långt innan och efter löp så nu börjar hon att bli sig själv igen. vi var i mölndals hundgård och annars brukar hon göra sitt och sden sätta sig vid grinden och vill in i bilen igen, men nu springer och skuttar hon, vill leka med mig och de andra hundarna. så skönt att se!  Hennes ägare har bestämt att hon ska kastreras för att slippa de humörsvängningarna och hela skendräktigheten hon får annars. Tycker det är jättebra.
är tillbaka på dagiset nu och alla hundarna har fått sin lunch så nu är det min tur att äta, jag svängde förbi restaurangen Aquarelle på vägen tillbaka och köpte skaldjurssoppa...mums...dom har grymt god mat där!

Måste visa den söta bilden jag hittade på en blogg jag läste igår, mitt hjärta smälter och tårarna börjar rinna..















  denna bild blev jag glad över...så duktig hund! hoppas dom får massa dricks från folk som går förbi!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0