äntligen freda

veckan gick fort och jag känner mig kass som inte hinner skriva mycket på bloggen men det är mycket vovvar som ska underhållas just nu:) känner mig som en bamba tant varje morgon och kväll när det är matdags för alla hundar hehe!!  Elisabeth kom precis förbi med acke och chili för hon ska på en reunion med sina gamla vänner från onsala, hon kommer få jättesköj!!! sen passar jag busiga bianca och söta tingeling(Australisk terrier) och en härlig blndrashund som heter Shaggy haha eller hur roligt namn!! han är jättesöt och jag tror han är blandning av en stövare och schäfer...snygging. sen på toppen har vi ju mina älsklingar bosse och palle. Idag har jag varit på Rusta och köpt en massa agility prylar för att träna med palle, det går så himla bra på kursen och han har så kul så då tyckte jag att han förtjänade att vi skaffade hem hinder mm för att träna:) igår var underbara Lukas och hälsade på oss. Han gick på dagiset för ca ett år sedan men så fick hans husse och matte bebbe och nu ska dom flytta till kungsbacka så när dom fixade på banken mm så fick lukas vara hos oss hela dagen, Vi hade det jättemysigt och bosse blev jätteglad!!! kasper och lukas.lukas på besök!palle ska alltid klämma in sig och sova hos sin STORebror bosse:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0