fredaaaa

när jag kom hem såg jag fabians bil och eftersom han är tidigare hemma än mig så är han säkerligen på baksidan och bygger på hundgården så jag släppte ut alla hundarna (bosse,palle,tyson,wilma och bianca) lösa för att springa runt och pussa lite på honom. Tyson är min lillebrors vovve och han är en liten blandras på chihuauhua och jack russel, wilma och bianca är mina dagishundar men som jag även ska ha på pensionatet över helgen:)
bosse blir så glad när man säger var e pappa? och han börjar leta som en tok och när han hittar honom ska han alltid borra in huvudet mellan mena och vill att fabian ska massera honom på öronen. Om man säger "dansa" så hoppar han upp med frambenen på axlarna och ska...dansa haha!!! när alla hundarna pussats färdigt sprang vi in för att hämta en kall öl så fabian orkar jobba lite till;) alla hundarna får sin kvällsmat ca 18.00 och sen var det som om dom fick ett sömnpiller och det började snarkas lite här och där, får väl vänta nån timma innan vi tar en promenad så jag tar väl mig oxå en öl då...gött att det är freda!! ha en trevlig kväll!!  Tyson trött efter maten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0