mmm sovmorgon...

Så skönt att jag har sovmorgon imorgon då underbara elisabeth öppnar dagiset för mig, Tack gumman!!! Idag har det varit många som kommit med sina vovvar för att klippa klor. Kommer aldrig sluta att tycka det är "kul" att klippa klor, det känns så bra efteråt att klorna är nertrimmade:) ryktet har gått att jag är duktig på att ta mig an hundar som strejkar rejält vid kloklippning och det är väldigt smickrande! Tricket är att alltid vara lugn och att det går inte att klippa alla hundar på samma sätt, vissa vill ligga ner, vissa står hellre och vissa vill tex ha en massa godis för att bli lugna och då tycker jag att dom ska få det. det gäller även att visa med en gång att detta kommer jag att göra oc de slipper inte undan  oavsett hur mycket du skriker eller vill kravla dig ur, det är oftast över efter ynka 30sek:) ...men det förstår ju inte dom så mycket beröm och kel efteråt blir det!! trimmade även bianca idag och hennes husse och matte blev jättenöjda..puh:)  är även lite nere idag eftersom patrick swayze har gått bort, Jag älskar dirty dancing och det är en stor sorg att han inte kunde vinna över cancern! Usch va tragiskt, jäkla cancer som tar alltför mångas liv. Nu ska jag titta på idol för att se om det går att skratta lite....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0