restaurang linneterassen

igår kväll åt jag och min älkling på restaurang linneterassen och vi hade så mysigt, så mysigt att det blev bara en kort på fabian när han gör ett goofigt smile:) vi startade med en mojito som fördrink, tycker det är så gott. Som förätt tog en skaldjurssoppa mmmmm såå god och fabian tog en kantarelltoast. Varmrätten blev lamm för mig och tonfisk för fabbe. Han är tokig i tonfisk när vi ska på rest. Den bästa han år var på rest. Hello monkey tjatar han gärna om.

Vi satt ute för det var så skönt varmt igår. Visst det fanns värmelampor men det var så skönt att man fortfarande kunde sitta ute!

Sen blev det gott vin och vi avslutade med en favorit dom har på deras rest. hallonmojito! inte mig emot...jättegott!

när vi var så mätta att vi kunde rulla ut så tog vi en liten promenad längs linnegatan och sen tog vi en taxi hem. Elisabeth hade varit hemma och passat vovvarna och hon hade gått och lagt sig i gästrummet med några hundar när vi kom hem ca 23.30. hundarna vaknar alltid när man kommer och det är Alltid lika mysigt att få en massa pussar från alla hundar när man kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0