vaknade av en blöt puss!

vaknade av att palle stusade upp och pussade på mig kl halv 7 så det vara att ta på sig morgonrocken och släppa ut hundarna på en liten promenad.

det är så skönt att gå ut med hundarna så tidigt för då kan alla hundarna vara lösa och man behöver inte bekymra sig om möte med andra människor eller hundar . Idag har ida o eddie(jack och parson russel) Alma(irländsk setter) brumma (boxer) och söta wilma(jack r) och såklart bosse och palle:) 

sen är det frukost för alla vovvar och sen kan jag gå och sova lite igen....mmmm vi sov till kl 10....sovmorgon så skönt:)

lämnade wilma kl 14 och sen åkte jag till en hundgård vid åby i mölndal så hundarna kunde få leka och springa men vi var inte där så länge för det luktade så mycket bajs och jag såg att folk hade varit jätteslarviga med att plocka upp efter sina hundar.

vi åkte till sandsjöbacka och fortsatte med en promenad istället, skönt och friskt väder idag. 
Jag tycker det är roligt att klä mig fint när jag är "ledig" på helgerna:) även när jag ska till skogen med hundarna och skita ner oss.... det finns ju tvättmaskin:) har ju iallfall stövlar på mig...rosa haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0