Orust(ellös) i helgen...igen

Vi har det så himla skönt och mysigt på ellös så vi åkte dit i helgen som var igen, och vi har redan bestämt att vi ska åka nästa helg oxå. Det känns som en minisemester varje gång vi är där:)

vi undrade var brumma hade tagit vägen, vi ropade och ropade men ingen brumma. Hon brukar alltid komma när man kallar på henne men inte nu så jag gick upp på övervåningen och  vad hittade jag som låg raklång och snarkade i SÄNGEN, jo brumma!!! hahaha!

 svårt att se kanske men det är brumma som fick för sig att hoppa upp i sängen och lägga sig PÅ fabian, med rumpan på hans huvud, tokig hund:)

ute på promenad runt ellös vid stranden, så vackert, men kalllllt!!

 det var en hal och brant backe ner till stranden, men det stoppade inte brumma som hade eld i stjärten!

fabian nere med hundarna, det tog lite längre tid för mig att gå ner på den hala trappan.

hoppla!! bosse in action hehe


bosse och bruma jagade palle förhan hade ett mumsigt isblock...tyckte dom!

tokpalle!
hallo,jag heter palle och älskar snö!!!

vacker natur och vackra hundar!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0