lasse...min underbara krokofant;)

Äntligen har allt jobb och slit för lasse gjort sin nytta.....han är nu "friskförklarad" och får äntligen börja leva livet som en normal hund. det har ju minst sagt varit en pärs för både oss och lasse under hans första år, äntligen är han hältfri och kan vara utan smärtlindringen. Min sista utväg var ju så jäkla duktiga ortopeden Ole frykman som hjälpte oss och i måndas kom de magiska orden från honom...han är haltfri på båda benen...jiippii!!!
Tack Ole Frykman!!!!
Vi har ju varit på rehabiltering 2ggr/ vecka i flera månader och nu kan vi börja med att gå varannan till var tredje vecka istället eftersom vi inte helt släppa på hans träning än. Vill även tacka duktiga rehabtjejen kristina smith på västra djursjukhuset , och maria på kliniken i viskadalen har hjälpt lasse väldigt mycket och även masserat och givit honom laser för hans muskler. TACK!!!  och sist men absolut inte minst...världens bästa uppfödare gunilla mattson som varit ett enormt stöd för mig och lasse!!! hon är en  underbar människa som jag är väldigt tacksam att jag lärt känna! 
det är en härlig känsla att äntligen kunna låta lasse få springa lös i skogen.

 View IMG_8514....jpeg in slide show lasse i farten...men ser ut som han gör något annat;) hahahaha!








View IMG_8159....jpeg in slide show lasse med maria i viskadalen...palle vill oxå gå i vattenlöpbandet..haha!View IMG_4866....jpeg in slide show lasse på vibrationsbordet efter sin vattenträning, han kan nästan trycka på knappen själv för att sätta igång vibben....snart kan han fixa det! han tycker den är helt underbar, så fort han ser bordet så går han upp och väntar på att den ska starta haha....får skaffa ett sådant bord i julklapp till honom;)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0