mysig lörda

kände mig pyttelite bakis idag, var hos fabians föräldrar igår och drack goda drinkar, gott vin och mycket god mat, runt halv 12 när vi ätit färdigt vår tredje rätt och sen skulle gå på dessert sa det stopp, min mage var proppmätt och mina ögon hade svårt att hålla sig uppe då jag blev såååå trött, jag gick hem och la mig men att få med fabbe utan att äta dessert är lika svårt som att stänga kylskåpet när lasse stoppat in huvudet i det:)haha! idag har jag träffat lilla söta ebba och vi gick en promenad med hundarna vid askims badet; vi köpte med oss kaffe och bulle som vi jonglerade med alla koppel och den kalla vinden med. det gick sådär, och bättre blev det väl inte ju närmare havet vi kom då palle blev så tokglad över att kunna bada igen och lasse blev tokig som vanligt och ville skutta omkring efter både palle och bianca. den enda som var lugn var lilla taxen rut som undrade vad vi gjorde så nära vattnet. Sen körde jag in ebba till stan för hon skulle träffa en kompis, på vägen hem kände jag att jag inte ville åka hem än för det är så gott väder och då får man en energikick;) ringde till morsan och kollade om dom var hemma så åkte dit och vips så hade man glas med vin i handen, hennes man Ove är duktig på att serva med spriten haha! det var gott med lite vin men ove ville bara fylla på så då var det dags att dra mig för jag har ingen lust att bli stannad med bilen på väg hem, herregud om jag skulle bli av med körkortet,då kan jag lika gärna stänga dagiset, det hade ju varit det värsta som skulle hända mig isåfall! väl hemmaär jag fortfarande rastlös så jag får se vad jag hittar på, hundarna är ju iallafall gott trötta nu, palle har bra mycket sand i pälsen så snart dags att städa då...eller ska jag ta ett glas vin? hmmmm!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0