my dog:)

I fredas var jag på mässan kl 06.30 (sådär pigg haha) och mötte upp gunilla och henns uppfödare karin som har en kennel som heter dein hards. Karin hade med sig sin hane cornel som var sååå vacker och jättesöt!!. Gunilla hade med sig 2 av sina tjejer Minna och Elsa, Elsa är så go och ska alltid ta tassen runt en och kramas...så söt!!

det var väldigt skönt att vara där tidigt för då fick man lätt parkeringsplats och vi kunde ta en lite frukostpaus när vi hade installerat oss vid ringen. deras vovvar var så lugna och duktiga hela tiden, det är ändå inte så lätt med så mycket folk och hundar under samma tak.
Det blev köpt lite hundgodis och ett arrak klädställ som bara kostade 100kr. ett brunt ställ som var jättesnyggt:)

när klockan närmade sig 11 var man ganska trött så vi åkte hem , jag begav mig för att hämta mina hundar och följa med hem till gunilla men när jag väl kom hem blev jag väldigt trött och orkade inte åka till henne men det var ju så fint väder så jag tog på mig mina nya arrakkläder, tog in hundarna i bilen och åkte till balltorp där hundarna fick springa av sig i skogen.

Lasse fick spår på något och drog iväg med en väldigt snabb fart, känns lite jobbigt när han är borta för länge när vi är så långt borta från vårt hem, han kanske blir så till sig i spåret så han tappar bort sig när han spårat färdigt? men han kom tillbaka efter en stund med ett stort flås och verkade supernöjd haha!

när klockan närmade sig tre började solen försvinna och vi åkte hem igen, väl hemma var jag helt slut och somnade gott i soffan med palle liggandes på min mage, han är alltid snabbt uppe på sin ramp till soffan så fort jag är i soffan,han är min gosnalle.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0