snön regnar bort:(

Oj vad det regnar ute ute, snön försvinner sakta men det ska ju snöa senare idag så då gör det väl inget då:) måste ha snö för det är så mysigt och hundarna älskar det!!!
hundarna är supertrötta efter gårdagen, vi pendlade mellan min mor och fabians syster där dom fick smaka på en del grejer som fanns på julbordet, det blev mest köttbullar, bosse är helt tokig i köttb. Har blivit så snuvig men idag känns det mycket bättre, gick upp kl 08 och tog en promenad med dogsen och sen gick jag och la mig igen, vaknade vid 12 så jag har verkligen sovit ut. Tog även en lååång och varm dusch för att skölja ur min snuva hehe! det funkar faktiskt.
kl 16 ska vi vara hos mamma igen och äta upp resterna från julbordet, sååå gott! 
men imorgon har jag bestämt att det inte ska hända mycket, ska försöka ha på mig morgonrocken hela dagen, kanske tom när hundarna behöver gå ut, haha, det har faktiskt hänt, det börjar med att hundarna bara ska få en lite kisspaus men sen tänker jag att när vi ändå är ute och om vädret tillåter så kan vi j gå lite längre, då får man bara hoppas på att man inte träffar på någon och vips jag har man varit ute med hundarna i morgonrocken, snyggt!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0