PREMIÄR!!!!:)

ÄNTLIGEN....har jag kommit igång med min lilla vovve blogg, nu får vi ju se om jag är så flitig som jag tänkt vara med att skriva oxå!? ska göra mitt bästa! det är underbara cecilia hellman som hjälpt mig med allt angående min vackra hemsida  och blogg. Henne träffade jag innan jag öppnade hunddagiset då jag jobbade i en zoobutik(Arken i Sisjön) och hon brukade/brukar komma in och handla där med sin söta flat Sunny. Idag var det många trötta hundar på starten av dagen och jag var lika trött, både för att det är måndag men även för att det var sååå mörkt när man skulle upp, nu kommer hösten med stormsteg. Tycker det är det bästa vädret för hundar eftersom det är inte för varmt och inte för kallt så man kan ta riktigt långa och mysiga skogspromenader:)
Idag tog min jätteduktiga praktikant Karro med sig min lilla palle( cavalier hane på 10 månader) hem för att han ska övernatta hos henne. Vill att han ska komma ifrån "storebror" bosse ( sankt bernard 3år) lite eftersom han sitter som en böld i röva på honom, hehe, så det gör honom bara gott att få bli lite självständig och bara gosa med karro hela kvällen. Jag kommer sakna att ha honom gosandes i mitt knä i soffan ikväll men får väl dra upp bosse och krama lite innan han mosar mig, 80 kg vovve:) 80kg kärlek:)

Ha en underbar kväll:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0