redan söndag:(

oj va helgen sprang fort förbi, igår var vi hos min mor och firade att hon fyllt år, hon hade lagat jättegod mat, riven potatis med lax och goda såser. Senare gick vi till min bror kim och hans sambo Maria för att kolla på en film. Vi såg på en komedi som hette girlfriend ghosts och den var så kass. Den handlade om att han var en sådan tjejtjusare men tjejkompisen från när dom var små fick honom att ändra på sig och satsa på kärleken, blä, hur många gånger har man inte sett sådana filmer, som man kan räkna ut vad som kommer hända hela filmen. Och alla hundrana var jättetrötta efter att ha busat runt hos mamma hela kvällen. Det roligaste var när tyson ligger och gnager på palles bakben medan palle håller på och rensar bosses tänder, då stoppar han verkligen in hela sitt huvud i bosses käft. knäppisar!! Idag blev det sovmorgon ända till 11 (förutom att jag alltid vaknar runt 6-tiden och då får alla hundar springa ut i skogen på en kiss) eftersom vi kom hem så sent igår och då blev det samtidigt sen kvällspromenad för alla vovvar. solen skiner och det är härlig frisk luft ute. ska nog ta en långpromenad innan jag och palle ska iväg och träna agility!   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0