påsk

har fått massa fina blommor och påskgodis av de som har sina hundar på dagiset, TACK alla !!! blir så glad.
själv gjorde jag iordning små godispåsar till både husse/matte och till hundarna;) och knöt en gul fjäder runt dom.
det var väl fiffigt;)
Fabian grillade entrecote med klyftpotatis och vitlökssås...mmmmmmm... vad gott det var!! Alla hundarna är jättetrötta...eller nja kanske inte Costeau då(en boxer) som har hittat en pipleksak som han inte kan få nog av...mina stackars öron. Vi fick höja ljudet på den spännande filmen The Island för att hålla ut;)
Nu ska jag gotta i mig en massa godis för när jag kom hem stod det världens största påskägg utanför vår dörr från min svärmor . Hon är underbar!

bianca sover på sin leksaksboll...

detta kortet är så roligt...bianca har bitit ut ludd från leksak och det har fastnat lite på hakan så det ser ut som om hon har skägg hahaha!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0