äntligen sommar

igååår var det mysig picknick med alla hundarna och josefin och karro:)
idyllen var att alla hundarna skulle springa lösa medans vi åt gott och satt på vår
fina filt  men vi insåg snabbt att vi fick koppla alla vid något träd då alla skulle korsa filten hela tiden och ner med
nosen i väskan så fort vi skulle plocka upp något...haha! inte lättare blev det när vi hade med oss grillad kyckling med potatissallad;) alla hundarna skötte sig jättebra när dom fick sitta en liten bit ifrån. efter en stund låg dom ner och bara njöt av det goda vädret!
idag har jag så ont halsen och lite feber,tror jag hade på mig för lite kläder igår, det kan bli så när man blir så glad att sommaren äntligen kommit. Så idag blir det lite lugnare, ska till vet(en annan än den vi brukar ha) med lasse idag för att få en second opinion på hans fula tennisboll på armbågen, det är en bursit(inflammmation i en slemsäck) så får vi se om dom kanske vill dränera den med nål, som vi gjorde på bosse och det blev jättebra då.
sen är det iväg till lasses rehab för att bygga mer muskler efter hans op. han tycker det är jättekul så länge jag inte glömmer att locka med köttbullar eller kycklingkorv...hahaha!
här kommer ett kul kort på lasse som ser lite sugen ut på en kall öl......haha......

och sååå trött..han vilar huvudet på vårt vardagsrumsbord.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0