Sep. 09, 2012

Kom nu hem från agilityn med Bianca och det känns som att vi funkar bättre och bättre i samarbetet:) lite svårt att konkurrera med den jäkla bollen ibland bara som hon kan bli totally crazy i och gör då inget annat!! Det vi behöver jobba på är den svåra slalom som jag vet tog ett tag för Palle oxå innan det började flyta på:)
Jag känner att man absolut behöver jobba på att vara TYDLIGARE för hunden för då blir det nästan aldrig fel....så jäkla gött att springa en bana utan något fel:):). Som tex idag då jag skriker balans på klättra :( men kära Eva ( instruktören ) sa det gjorde inget då jag så tydligt visade för b vart hon skulle. Duktiga b!!!!
Synd jag inte fick några kort men ska be någon ta nästa gång!! Nu är hon jättetrött och drog direkt till sin favvofilt på soffan när vi kom hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0