Sep. 08, 2012

Klumpiga dagen.....
Jag vet!!! Jag är ganska klumpig i vanliga fall men idag har det varit katastrofalt....
På marknaden ville Lasse gärna kolla vad som fanns på skeden en mamma matade sin bebis med i barnvagnen och på 2 sek hade Lasse dragit sitt snigelspår med sina läppar över nästan hela barnvagnen och bebisen men dom tog det med ett gott skratt och jag kämpade med att torka bort allt med min egna tröja ;) oops! Men han gillar ju både att pussa bebisar och äter gärna upp hela skeden om han ser någon😜

När vi skulle lämna hundarna hemma snubblar jag över Palle på vägen ut och slår mig rejält !!!! Först gapar Heidi ..HERREGUD hur gick det???? Jag börjar ajaj och sen kommer mitt garv, är såå knäpp! Hur hårt jag än slår mig börjar jag garva, antagligen mitt sätt att hantera smärtan ??? Men då börjar ju Heidi oxå garva, hon viker sig av skratt!!!
Palle är alltid i vägen sedan han fick problem med sin rygg, han är så van att när han hade ont så sprang jag omkring honom som en mur för att skydda så ingen ( hund) skulle tex knuffa till honom eller liknande och nu när han är frisk har jag börjat släppa på " muren" men då har han istället blivit bekväm och tror att han kan gå hur han vill för alla ändå flyttar på sig men men... Jag föll pladask över den lilla korven haha!!!
Sen när vi gick på torget och kollade lite hände det att jag gick in i lite saker och tappade lite saker...Heidi bara garvade och undrade hur mycket jag hade druckit idag ;)
Men nu sitter jag tryggt och säkert i soffan med ett glas vin och en snarkande Palle i mitt knä, ska inte röra på mig förrän det är läggdags och vi får väl se hur det går???


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0